Зібрано підписів

    Кількість днів

    Заголовок петиції

    ЗАПУСТИТИ ЧОВНИКОВУ ЕЛЕКТРИЧКУ ПРЯМИМ СПОЛУЧЕННЯМ ВИШНЕВЕ-КИЇВ-ВИШНЕВЕ У ГОДИНИ-ПІК І ЗА МОЖЛИВІСТЮ - В ІНШІ ГОДИНИ

    ПІБ ініціатора: Калашнікова Ірина Володимирівна
    Статус: З відповіддю
    Петиція №80
    Дата початку збору підписів: 23.03.2018 12:46

    Суть електронної петиції

    У зв’язку зі значним підвищенням ціни на проїзд в автобусах приміського сполучення від Вишневого до Києва, а також враховуючи, що величезна кількість мешканців Вишневого їздить щоденно на роботу до Києва – за останній рік значно збільшилася кількість мешканців міста, які стали користуватися електричками (електропоїздами). Користуватися ними виявилося і дешевше, і швидше. Але є велика проблема - нинішня кількість електричок стала не витримувати збільшений пасажиропотік і люди у Вишневому зранку вже часто не можуть потрапити всередину забитих електричок, які курсують проїздом із Фастова, Козятина до Києва.
    Тож назріла величезна необхідність відновити рух електрички за прямим маршрутом Вишневе-Київ та Київ-Вишневе, яка функціонувала десять років тому.
    ПАТ «Укрзалізниця» вже реалізувала пробний проект запуску так званих «човникових» електричок за маршрутом Ірпінь (Немішаєве, Буча) – Київ, м.Святошин. Проект вийшов дуже вдалим. Як повідомили представники «Укрзалізниці», грошове надходження по касах станцій збільшилося на 30% і «Укрзалізниця» тепер зацікавлена у продовженні даного проекту, оскільки він дає змогу більш ефективно використовувати рухомий склад.
    Більше того, як заявив заступник директора Департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ «Укрзалізниця» Олександр Красноштан, наступний напрямок проекту, який розглядає компанія – це «в першу чергу, міста Боярка та Вишневе». Він наголосив, що цей проект вигідний для міст-¬сателітів, адже підвищуються їхні економічні показники. Хоча, відзначив, що «місцева влада повинна співпрацювати з залізницею. Або дофінансовуючи ремонт рухомого складу, або виступати замовником послуг за умови, що різницю між виручкою і наданими по факту перевезеннями вона компенсуватиме».
    У зв’язку із вище сказаним, мешканці Вишневого звертаються до Вишневої міської Ради із проханням:
    1) винести на чергову сесію Ради питання щодо звернення до керівництва ПАТ «Укрзалізниця» із пропозицією запустити човникові електрички за маршрутом Вишневе-Київ-Вишневе у години-пік та за можливістю - в інші години,
    2) дати доручення виконавчій владі провести переговори із ПАТ «Укрзалізниця», виступити замовником даної послуги та розробити механізми запуску даної електрички.
    3) В разі необхідності – подати проект включення у бюджет міста витрат на компенсацію ПАТ «Укрзалізниця» різниці між виручкою і наданими по факту перевезеннями даною електричкою.

    4) Також звертаємося до Вишневої міської Ради із проханням дати доручення Виконавчій владі міста провести переговори із ПАТ «Укрзалізниця» та міськрадою м.Київ щодо можливості об’єднання човникової електрички із міською електричкою м.Київ в єдину транспортну систему. Суть пропозиції: аби пасажир із Вишневого за єдиним придбаним квитком міг користуватися послугами човникової електрички та міської електрички, здійснюючи пересадки з човникової на міську електричку (або навпаки) за даним квитком на станціях «Київ-Волинський», «Караваєві дачі» та «Київ-пасажирський». Такий єдиний квиток може коштувати трохи дорожче, аніж на човникову електричку (приміром, замість 8 гривень – 10 гривень), але дасть можливість мешканцям Вишневого значно швидше діставатися місця роботи і назад - з роботи додому.

    ПЕРЕВАГИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ ЗАПУСКУ ЧОВНИКОВОЇ ЕЛЕКТРИЧКИ ЗА МАРШРУТОМ ВИШНЕВЕ-КИЇВ-ВИШНЕВЕ:
    1) Дасть можливість мешканцям Вишневого їздити до Києва і у зворотньому напрямку в нормальних людських умовах.
    2) Збільшить інвестиційну привабливість міста Вишневе, адже до нього буде швидше і простіше дістатися зі столиці.
    3) Створить значну конкуренцію приватним автобусним перевізникам, що ймовірно змусить їх знизити вартість проїзду до станцій метро.
    4) Зменшить соціальну напругу в місті у зв’язку зі значним зростанням вартості проїзду на автобусних приміських маршрутах.
    5) Значно зменшить час проїзду мешканців Вишневого на роботу та у зворотньому напрямку, що гарним чином позначиться на самопочутті та здоров’ї мешканців міста та задоволенні чинною владою міста. Також це заощадить людям час і вони зможуть більше часу проводити із родиною, краще виховувати дітей, більше займатися самоосвітою, що обов’язково дасть свої наслідки в майбутньому у зменшенні злочинності в місті, у появі здорового щасливого і розумного покоління мешканців міста та покращенні якісних та кількісних показників у виробничій, навчальній та науковій діяльності міських підприємств та установ.









    Відповідь на електронну петицію:

    Шановна Ірино Володимирівно!

     

    Розглянувши електронну петицію за № 80, «Запустити «човникову» електричку прямим сполученням «Київ-Вишневе» у години пік та, за можливості, в інші години», повідомляємо наступне.

    Щодо Ваших питань за №1,2,4, Виконавчий комітет міської ради звернувся до ПАТ «Укрзалізниця» з пропозицією до спільної організації таких рейсів (копія звернення додається. Додаток на 1 арк.).

    Щодо питання за №3 - «включення у бюджет міста витрат на компенсацію ПАТ «Укрзалізниця» різниці між виручкою і наданими по факту перевезення даною виручкою», повідомляємо, що дане питання буде вивчатися додатково після проведення переговорів з ПАТ «Укрзалізниця».

                                                                          

    Заступник міського голови                                                 Г.Н. Майсурадзе

     

    Додаток 

    поширити електронну петицію:

    перелік осіб, які підтримали петицію