Зібрано підписів

    Кількість днів

    Заголовок петиції

    Створити єдину систему інформування мешканців міста про аварії та ремонти об'єктів ЖКГ та комунікацій

    ПІБ ініціатора: Логвінов Олексій Євгенович
    Статус: На розгляді
    Петиція №61
    Дата початку збору підписів: 01.09.2017 07:35

    Суть електронної петиції

    Призначення системи:
    - оперативно інформувати мешканців міста про аварії чи несправності у системах електро-, водо-, теплопостачання;
    - зазделегідь попереджати про планові відключення
    - повідомляти про статус ремонту (чи усувається проблема і скільки приблизно часу триватиме ремонт)

    Варіанти реалізації:
    - веб-сайт
    - сторінка у соціальній мережі
    - публічний канал в одному з популярних месенджерів

    Обґрунтування потреби оперативного інформування:
    Впродовж цього літа у Вишневому кілька разів відбувалися аварії та ремонти у системі електропостачання, в багатьох будинках було відсутнє гаряче водопостачання, проводилося знезараження водогону.
    Щоразу при відключенні електрики у ліфтах багатоповерхових будинків застрягали люди. Навіть при планових переключеннях на підстанціях мешканці міста не були попереджені.
    У більшості випадків менеджери "ЖЕДів" або управляючих компаній не мають інформації про причини відключень і можливу тривалість ремонту.

    Як це має працювати:
    - Доступ до інформаційної системи мають менеджери/оператори місцевих підрозділів Обленерго, водоканалу, комунальні служби.
    - У випадку аварійного відключення працівник, який зазвичай відповідає на телефонні дзвінки обурених мешканців міста (або, зазвичай, просто не відповідає), публікує повідомлення в системі.
    - У випадку планового відключення, працівник відповідного постачальника послуг або комунальної служби зазделегідь публікує повідомлення про час відключення і заплановану тривалість ремонту.
    - Споживачі миттєво отримують повідомлення через мобільний додаток, веб-сайт або месенджер (Viber, Telegram тощо), не витрачають час на телефонні дзвінки, не застрягають у ліфтах і можуть зазделегідь запастися водою.

    Створення сторінки у соцмережі або публічного каналу в месенджері забере всього кілька хвилин, але зекономить багато часу працівникам комунальних служб і мешканцям Вишневого.

    поширити електронну петицію:

    перелік осіб, які підтримали петицію